مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 14:162023-08-02اقتصادي

افتتاح طرح ملی تولید کربن فعال از قیر طبیعی در کرمانشاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، طرح ملی تولید کربن فعال از قیر طبیعی امروز با حضور رییس جهاد دانشگاهی کشور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه رییس جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه  افتتاح شد.

  *برج فناوری کرمانشاه در کشور بی نظیر است حسن مسلمی نایینی، رییس سازمان جهاد دانشگاهی کشور در این مراسم با اشاره ظرفیت های بالا و سرمایه های ارزشمند علمی استان کرمانشاه، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان کارهای بزرگی انجام داده است.

  وی ضمن بیان اینکه برج فناوری استان کرمانشاه در کشور بی نظیر است، گفت: فرهنگ حاکم بر جهاد دانشگاهی فرهنگ ما می توانیم است و براساس همین باور در دفاع مقدس کارهای بزرگی توسط این نهاد انجام شد.

  مسلمی نایینی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص نقش  محوری و اساسی جهاد دانشگاهی در آینده علمی کشور،  گفت: پیشرفت های جهاد دانشگاهی بر اساس دوبال علم و ایمان است.

  رییس سازمان جهاد دانشگاهی کشور بیان داشت: موضوع تولید کربن فعال حاصل یک تلاش 15 ساله در استان است و علاوه براینکه یک کار فناورانه بزرگ محسوب می شود یک فرهنگ است که باید توسعه داده شود.

  وی تصریح کرد: برای اینکه موفقیت ها و دستاوردهای علمی کشور توسط مردم لمس شود باید حوزه علوم انسانی تقویت شود و با کمک متخصصین و اساتید دانشگاه ها پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح طرح ملی تولید کربن فعال از قیر طبیعی در کرمانشاه

افتتاح طرح ملی تولید کربن فعال از قیر طبیعی در کرمانشاه