مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 09:052023-07-31حوادث

اطلاق عنوان شهید به جان باختگان مدافع طبیعت فیروزآباد


چهار جان باخته در حادثه آتش سوزی کوه هایقر فیروزآباد، با حمایت و پیگیری رییس سازمان جنگلها و مراتع کشور و استاندار فارس، به عنوان شهید محسوب شدند.

- سجاد بهزادی، فرزند یکی از شهدای هایقر در گفت و گو با خبرنگار فارس در فیروزآباد اظهار داشت: با آغاز آتش سوزی کوه هایقر فیروزآباد که از لحاظ زیست محیطی و همچنین منابع گازی از حساسیت ویژه ای برخوردار بوده، به گونه ای که اگر این آتش سوزی توسط شهدای معزز هایقر و نخستین گروه افرادی که با فراخوان خود را به محل آتش سوزی نمی رساندند، آتش کنترل نمیشد خسارات جانی.

مالی و زیست محیطی غیر قابل جبران را به این مرز و بوم وارد می کرد.

وی افزود: به دلیل حساسیت منطقه، پس از فراخوان اداره منابع طبیعی مبنی بر کمک از همه نیروها از جمله روستاییان و عشایر این شهدا، بدون فوت وقت در محل حادثه حاضر و اقدام به اطفاء حریق نمودند که طبق مشاهده شاهدان عینی، این عزیزان با شهامت مثال زدنی در خط نخست آتش با ایثار تمام شروع به اطفاء حریق کردند.

فرزند شهید جهانبخش بهزادی ادامه داد: پس از کنترل، منطقه حساس(منطقه گازی)به منطقه دیگری که جنگل انبوهی نیز داشت شتافتند که بدلیل صعب العبور بودن منطقه و همچنین پوشش انبوه درختان در محاصره آتش قرار گرفته و جان شیرین خود را تقدیم این مرز و بوم نمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاق عنوان شهید به جان باختگان مدافع طبیعت فیروزآباد

اطلاق عنوان شهید به جان باختگان مدافع طبیعت فیروزآباد