مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 16:402023-08-01سياسي

تروریسم ابزار آمریکا و رژیم صهیونیستی برای بحران آفرینی در منطقه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فیصل مقداد وزیر خارجه جمهوری عربی سوریه که برای انجام یک سفر رسمی به تهران سفر کرده است؛ بعدازظهر امروز با علی اکبر احمدیان نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران دیدار و پیرامون .

- دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور گفت: واشنگتن برای اخلال در روند جدید تنش زدایی در منطقه، تلاش دارد با خلق بحران های مصنوعی در سوریه از طریق کارزارهای نظامی و درگیری های کنترل شده، همچنان خود را بازیگر مهم و تاثیرگذار در صحنه کنشگری سوریه نشان داده و به حضور غیرقانونی و نامشروع خود ادامه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فیصل مقداد وزیر خارجه جمهوری عربی سوریه که برای انجام یک سفر رسمی به تهران سفر کرده است؛ بعدازظهر امروز با علی اکبر احمدیان نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران دیدار و پیرامون مسائل دو جانبه و آخرین تحولات منطقه با وی گفتگو کرد.

احمدیان در این دیدار با تسلیت شهادت جمعی از مردم سوریه در عملیات تروریستی در منطقه ی سیده الزینب دمشق به دولت و ملت سوریه، گفت: این اقدام رذیلانه زنگ خطری جدی در خصوص امکان پذیر بودن قدرت یابی مجدد گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی در سوریه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تروریسم ابزار آمریکا و رژیم صهیونیستی برای بحران آفرینی در منطقه است

تروریسم ابزار آمریکا و رژیم صهیونیستی برای بحران آفرینی در منطقه است