مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 15:102023-08-08سياسي

دومین دوره حامیم در فارس برگزار می شود


مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: دومین دوره طرح حامیم با هدف امیدآفرینی و شبکه سازی دانشجویی، در سطح فارس اجرایی خواهد شد.

- ایسنا/فارس مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: دومین دوره طرح "حامیم" با هدف امیدآفرینی و شبکه سازی دانشجویی، در سطح فارس اجرایی خواهد شد.

حجت الاسلام حمید مقامی سه شنبه 17 مرداد به خبرنگاران گفت: دومین دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی با عنوان حلقه های میانی؛ طرح حامیم 2 به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان فارس همراه با شکل گیری هویت و گفتمان حلقه های میانی در فضای فرهنگی دانشگاه ها، با کیفیت و ترازی مطلوب تر و اثرگذارتر از سال قبل برگزار می شود.

مقامی با اشاره به اهمیت تقویت بنیه اعتقادی و فکری دانشجویان فعال اظهار کرد: طرح حامیم با هدف امید آفرینی، تقویت نشاط و روحیه فعالیت های جمعی در بین دانشجویان و با استفاده از فرصت شبکه سازی و تیم سازی دانشجویان مستعد، آنها را برای نقش آفرینی و حضور میدانی در دانشگاه ها آماده می کند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با بیان اینکه طرح حامیم با همکاری دانشگاه های استان فارس اجرا می شود، افزود: مرحله استانی این دوره با حضور جمعی از دانشجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین دوره حامیم در فارس برگزار می شود

دومین دوره حامیم در فارس برگزار می شود