مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-16سياسي

ارتقای فرهنگ در دانشگاه ها نیازمند روحیه جهادی است


رییس دانشگاه پیام نور استان قم گفت: در مسئله ارتقای فرهنگ در دانشگاه ها علاوه بر اعتبارات مالی نیازمند روحیه جهادی در مدیران و دانشجویان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین رجب اکبرزاده در نخستین نشست آموزشی مدیران فرهنگی، دانشجویی و تربیت بدنی پیام نور سراسر کشور که پیش از ظهر امروز در مجتمع فرهنگی آموزشی پیام نور شهرستان کهک برگزار شد، اظهار کرد: کار فرهنگی، بیش از آن که به بودجه نیاز داشته باشد، نیازمند انگیزه و روحیه جهادی است.

وی افزود: در استان قم، خیرینی در عرصه فرهنگی حضور دارند که اگر به درستی شناسایی و تشویق شوند، کارهای بزرگی انجام خواهد شد.

رییس دانشگاه پیام نور استان قم با اشاره به کلام امام راحل در مورد اقدامات فرهنگی گفت: ایشان فرموده اند حکومت امام زمان(عج) شروع شده و در حقیقت، انقلاب ما، مقدمه قیام جهانی ایشان است، در حقیقت ما در مرحله ظهور صغری امام عصر(عج) هستیم.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) بر همین اساس تاکید داشتند که کارگزاران نظام جمهوری اسلامی باید به گونه ای عمل کنند که شایسته این دستگاه باشد و زمینه ساز ظهور کبری باشند.

اکبرزاده با بیان اینکه اگر کار فرهنگی شایسته ای انجام دهیم، دل امام زمان(عج) را شاد کرده ایم گفت: آیت الله حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای فرهنگ در دانشگاه ها نیازمند روحیه جهادی است

ارتقای فرهنگ در دانشگاه ها نیازمند روحیه جهادی است