مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 16:052023-07-25بين الملل

اعلام هویت سه مبارز شهید فلسطینی در نابلس/ واکنش گروه های مقاومتی


جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با اشاره به شهادت سه مبارز مقاومت در نابلس، بر ضرورت اجماع بر سر برنامه ای ملی جهت مقابله با اشغالگران تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد که ترور سه مبارز فلسطینی در نابلس و تشدید جنایات رژیم اشغالگر علیه قدس و مقدسات فلسطین و در راس آن مسجد الاقصی، نیاز مبرم و ضروری به تدوین برنامه ای ملی و جامع جهت مقابله با رژیم اشغالگر و جنایات آن در جریان نشست رهبران فلسطینی در قاهره را می رساند.

حازم قاسم در بیانیه ای تاکید کرد که ملت فلسطین وارد شرافتمندانه ترین نبرد در طول تاریخ شده و برای رسیدن به استقلال و آزادی، خون های زیادی داده و جان فشانی ها کرده است.

قاسم تصریح کرد که تشدید جنایات اشغالگران اسراییلی این مسئولیت را به دوش گروه های فلسطینی در قاهره خواهد انداخت که اقدامات ملی و جامعی را در حمایت از مقاومت و ملت و مقدسات فلسطین در کرانه باختری و قدس اتخاذ کنند.

هویت سه شهید امروز در نابلس مشخص شد وزارت بهداشت فلسطین هویت 3 جوان فلسطینی که در درگیری مسلحانه با نظامیان اشغالگر اسراییلی در نابلس به شهادت رسیدند، را اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام هویت سه مبارز شهید فلسطینی در نابلس/ واکنش گروه های مقاومتی

اعلام هویت سه مبارز شهید فلسطینی در نابلس/ واکنش گروه های مقاومتی