مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 13:202023-08-16اقتصادي

قرارداد تولید 50 دستگاه گریدر 180D1 در هپکو عملیاتی شد


قرارداد تولید 50 دستگاه گریدر 180D1 به سفارش سازمان راهداری کشور در هپکو عملیاتی شد.

- ایسنا/مرکزی مدیرعامل شرکت هپکوی اراک گفت: قرارداد تولید 50 دستگاه گریدر 180D1 به سفارش سازمان راهداری کشور در هپکو عملیاتی شد.

علیرضا کاظمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تحویل سری آخر سفارش و قرارداد سازمان راهداری کشور توسط هپکو، اظهار کرد: نیمه سال 1400 قرارداد تولید 50 دستگاه گریدر HG180 D1 به عنوان یکی از کلیدی ترین محصولات اختصاصی هپکو بین سازمان راهداری کشور و این شرکت منعقد شد که طی هفته جاری آخرین سری از این سفارش تولید و تحویل شد.

وی با اشاره به اینکه این گریدر بیشترین عمق ساخت داخل را دارد، افزود: بخشی از مجموعه ها و قطعات اصلی این گریدر اروپایی است که متاسفانه در تامین و واردات این قطعات قدری با چالش روبرو بودیم و این امر باعث تاخیر در تولید و تحویل این سفارش شد، اما در نهایت با تلاش تیم مدیریتی و بازرگانی شرکت و با توجه به پیچیدگی ساخت این محصول، در نهایت سفارش انجام و تحویل سازمان راهداری کشور شد.

کاظمی تصریح کرد: با توجه به اینکه شرکت هپکو مدت زیادی را در رکود و چالش به سر برد، بسیاری از افراد انتظار نداشتند که این تعداد گریدر با چنین پیچیدگی و تنوع در قطعات و تکنولوژی بالا تولید و سفارش به شکل کامل انجام شود، اما با تلاش بسیار کار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد تولید 50 دستگاه گریدر 180D1 در هپکو عملیاتی شد

قرارداد تولید 50 دستگاه گریدر 180D1 در هپکو عملیاتی شد