مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 12:532023-08-14دانش

پرورش خبرنگاران متخصص ضرورت دنیای امروز است


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر گفت: باتوجه به اینکه جهان امروز در مسئله رسانه به یک دهکده تبدیل شده، نیازاست تا خبرنگاران در حوزه های مختلف برای تهیه خبر و گزارش آموزش های لازم را دیده و تخصصی عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، محمدمهدی نادری شامگاه یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهارکرد: همانطور که برای فعالیت در هرشغلی می بایست معلومات و اطلاعات لازم را کسب کرد و در آن حوزه تخصص پیداکرد، بنظر می رسد خبرنگارانی که در حوزه های تخصصی مانند محیط زیست، کشاورزی و غیره فعالیت می کنند باید آموزش های لازم را ببینند و با تسلط کامل و تخصص لازم قلم فرسایی کنند.

* برگزاری دوره های آموزشی سوادرسانه ای وی تصریح کرد: دانشگاه این آمادگی را دارد تا دوره های آموزش تخصصی در حوزه های مختلف گزارش، خبر و سوادرسانه ای را با استفاده از بهترین اساتید کشوری برگزار کند.

رییس دانشگاه آزاداسلامی واحد آزادشهر خاطرنشان کرد: در این سال ها به حوزه خبر و خبرنگاری آنطور که شایسته است توجه نشده و هنوز بسیاری از مدیران به انتشار اخبار خود توجه کافی ندارند .

* خبرنگار، کانون احیای فرصت ها است وی بابیان اینکه خبرنگار کانون احیای فرصت است ادامه داد: همانطور که آموزش وپرورش، دانشگاه ها و مراکز علمی کانون احیای فرصت ها هستند خبر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش خبرنگاران متخصص ضرورت دنیای امروز است

پرورش خبرنگاران متخصص ضرورت دنیای امروز است