مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 09:102023-08-21اقتصادي

3 هزار هکتار از اراضی ملی ورامین رفع تداخل می شود


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ورامین از برگزاری جلسه ای برای رفع تداخل حدود سه هزار هکتار از اراضی ملی و مستثنیات در این شهرستان خبر داد.

- ورامین- رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ورامین از برگزاری جلسه ای جهت رفع تداخل حدود سه هزار هکتار از اراضی ملی و مستثنیات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر سپه وند صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از رفع تداخل اراضی ملی در ورامین خبر داد و اظهار داشت: جلسه رفع تداخل های ورامین با حضور اعضا کارگروه و مدیریت امور اراضی استان در محل جهاد کشاورزی ورامین تشکیل شده است.

سپه وند با بیان اینکه نقشه تجمیعی دو پلاک ثبتی تقی آباد و رازق آباد به مساحت حدود سه هزار هکتار تأیید شده است گفت: این نقشه جهت اتخاذ تصمیم به کارگروه رفع تداخل های استان ارسال شده است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ورامین در ادامه از وصول 186 میلیون تومان درآمد بند ب ماده 12 قانون افزایش بهره وری نیز خبر داد و افزود: این وصول مربوط به پروژه عمومی عمرانی در شهرستان قرچک می باشد.

وی بیان داشت: جهت صدور مجوز احداث راه دسترسی و در راستای بند ب ماده 12 قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی در شهرستان قرچک پس از تأیید کمیته نظارت پروژه های عمومی و عمرانی اداره کل منابع طبیعی استان تهران مبلغ یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 هزار هکتار از اراضی ملی ورامین رفع تداخل می شود

3 هزار هکتار از اراضی ملی ورامین رفع تداخل می شود