مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 18:002023-08-17اقتصادي

وجود 10 هزار میلیارد تومان پرونده آماده در بانک ها از سوی میراث فرهنگی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید عزت الله ضرغامی در صد و شصت و یکمین سفر شهرستانی خود در حاشیه بازدید از اماکن تاریخی شهرستان نایین اظهار کرد: - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: با بخش خصوصی قرارداد هایی بسته شده و پیشنهاد داریم قرارداد ها طولانی مدت بسته شود و در حال حاضر 10 هزار میلیارد تومان پرونده آماده در بانک ها از سوی میراث فرهنگی وجود دارد که پس از تخصیص سهمیه استان ها در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید عزت الله ضرغامی در صد و شصت و یکمین سفر شهرستانی خود در حاشیه بازدید از اماکن تاریخی شهرستان نایین اظهار کرد: بافت های تاریخی ارزشمندی در گوشه گوشه های شهرستان نایین قرار دارد و در واقع نایین کلکسیون میراث ایران ما است.

وی ادامه داد: این شهرستان یکی از مقاصد گردشگری است و در شرق استان اصفهان دارای اولویت است که برنامه داریم بیشتر به این شهرستان پرداخته شود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه در بافت تاریخی نایین خانه های بوم گردی خوبی شکل گرفته که موقعیت درآمدی مناسبی را به وجود آورده است، گفت: محله محمدیه شهر نایین در کشور محله ای بی نظیر و دارای کارگاه های عبابافی با کیفیت بسیار عالی است و در راستای رفع مشکلات این محله تلاش می کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 10 هزار میلیارد تومان پرونده آماده در بانک ها از سوی میراث فرهنگی

وجود 10 هزار میلیارد تومان پرونده آماده در بانک ها از سوی میراث فرهنگی