مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 05:452023-08-05سياسي

رشد اقتصادی و مردم یاری دو محور ویژه دولت سیزدهم در هرمزگان


این استان در رشد اقتصادی با کسب رتبه نخست کشوری و مردم یاری با حدود ارائه 130 هزار خدمت رایگان پزشکی عملکرد مناسبی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان عصر جمعه در نشست فوق العاده شورای اداری هرمزگان، با بیان اینکه رشد اقتصادی، مردمی سازی اقتصاد، عمران و مردم یاری چهار رویکرد اصلی دولت در استان است، افزود: اقداماتی که در استان انجام شده بیشتر مربوط به این چهار حوزه می شود که بر اساس آن ها طرحهای پیشرانی تعریف شده است.

وی با بیان اینکه هرمزگان در رشد اقتصادی با کسب رتبه نخست کشوری و مردم یاری با حدود ارائه 130 هزار خدمت رایگان پزشکی عملکرد مناسبی داشته است، بیان کرد: مردم سازی اقتصاد یعنی باز کردن عرصه ها و معبرهای جدید برای نقش آفرینی آحاد جامعه در اقتصاد لازم است که می تواند در راستای پیشرفت توام با عدالت که مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی است تلاش بیشتری برای افزایش نقش مردم در اقتصاد شود.

اقتصاد دولتی کم بازده است باید به سراغ مردمی سازی اقتصاد رفت استاندار هرمزگان با اشاره به کم بازده بودن اقتصاد دولتی، عنوان کرد: توسعه و تکمیل زنجیره های ارزش، توسعه خوشه های تولیدی خدماتی، اجرای طرحهای مردمی سازی و بنادر محلی، احداث شهرک های صنفی و توسعه زیرساخت های مردمی سازی از جمله برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد اقتصادی و مردم یاری دو محور ویژه دولت سیزدهم در هرمزگان

رشد اقتصادی و مردم یاری دو محور ویژه دولت سیزدهم در هرمزگان