مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-15سياسي

اعزام 125 اتوبوس از مشهد به نجف برای اربعین


رییس ستاد اربعین شهرداری مشهد گفت: امسال تصمیم گیری شد که 125 اتوبوس از مشهد به نجف اعزام شود اما در حال رایزنی هستیم تا اتفاق سال گذشته مجدد تکرار نشود.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس ستاد اربعین شهرداری مشهد گفت: امسال تصمیم گیری شد که 125 اتوبوس از مشهد به نجف اعزام شود اما در حال رایزنی هستیم تا اتفاق سال گذشته مجدد تکرار نشود.

قاسم زوکی نژاد در گفت وگو با ایسنا در خصوص ارائه خدمات شهرداری برای اربعین اظهار کرد: براساس برنامه ششم توسعه، ماده 97، تصمیم گیری شد که برخی شهرهای کشور به زائران اربعین حسینی خدمات ارائه دهند.

علاوه بر مشهد شهرهای تهران، شیراز و قم نیز در این زمینه کمک می کنند.

وی با بیان اینکه خدمات شهری شهرداری مشهد به زائران اربعین حسینی در شهر نجف کمک می کنند، عنوان کرد: برای این موضوع برنامه ریزی شده که 1000 نفر از مشهد برای خدمت ‎رسانی به نجف اعزام شوند که 525 نفر به عنوان خدمات شهری رفت وروب را انجام می دهند، 352 نفر به عنوان اتوبوسرانی و بخش حمل ونقل همکاری می کنند و مابقی نیز به عنوان خدمه و راهنمای زائر انجام وظیفه خواهند کرد.

بودجه مصوب این موضوع 26 میلیارد تومان است.

معاون مالی و پشتیبانی شهردار مشهد افزود: امسال تصمیم گیری شد که 125 اتوبوس از مشهد به نجف اعزام شود اما در حال رایزنی هستیم تا اتفاق سال گذشته مجدد تکرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 125 اتوبوس از مشهد به نجف برای اربعین

اعزام 125 اتوبوس از مشهد به نجف برای اربعین