مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 19:102023-08-08حوادث

بازداشت مامور قلابی مسلح در غرب تهران


فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از دستگیری فردی که با سوءاستفاده از لباس پلیس و جعل عنوان مامور اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بود، خبر داد.

- فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از دستگیری فردی که با سوءاستفاده از لباس پلیس و جعل عنوان مامور اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ پیمان فتاحی در این باره گفت: به دنبال تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 و اعلام گزارش اخاذی، مأموران پلیس به محل اعزام شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

در جریان بررسی های مقدماتی مشخص شد که فردی با لباس شخصی و سلاح کلت کمری با ارائه کارت شناسایی نظامی، شاکی را تهدید کرده و از محل متواری شده است.

وی افزود: در ادامه تحقیقات ماموران و با بررسی های انجام شده از سوی مأموران کلانتری 12 اندیشه متهم با یک دستگاه خودروی سبز رنگ در میدان سپاه شهریار شناسایی و متوقف شد.

این افراد در ابتدا منکر موضوع شد اما در ادامه با انجام تحقیقات مشخص شد متهم سابقه دار بوده و با سوءاستفاده از لباس پلیس و جعل عنوان اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از شهروندان کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار با اشاره به بازرسی از خودروی متهم، گفت: در جریان بازرسی انجام شده یک دست لباس نظامی، یک دستگاه شوکر الکتریکی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت مامور قلابی مسلح در غرب تهران

بازداشت مامور قلابی مسلح در غرب تهران