مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-21سياسي

رشد 38 درصدی مقابله با سرقت در کشور


رییس قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا با اشاره به رشد 38 درصدی مقابله با سرقت در کشور گفت: پیشگیری از وقوع جرم اصلی مهم در تثبیت روند کاهشی آمار وقوع سرقت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمدعلی نوری نژاد امروز دوشنبه در ششمین جلسه کمیسیون مبارزه با سرقت استان گیلان بهداشت روانی محیط خدمتی را برای انجام صحیح مأموریت ها حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: زمانی که فرماندهان لایق بر کارکنان و نحوه انجام مأموریت ها نظارت داشته باشند بهداشت روانی متناسب با محل خدمت حاصل می شود.

وی با بیان اینکه مبارزه با سرقت، اصلی ترین اولویت پلیس در بیانات حضرت رهبر معظم انقلاب و سخنان فرمانده کل انتظامی کشور است، گفت: برای پلیس 6 اولویت اصلی پیش بینی شده که 2 مورد آن مربوط به مسئله معیشت و آموزش و مهمترین آن نیز مبارزه با سرقت عنوان شده است.

رییس قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا با اشاره به رشد 38 درصدی مقابله با سرقت در سطح کشور، افزود: وقوع سرقت به مسائل فردی و اجتماعی گوناگونی مرتبط است.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تأمین امنیت داخلی کشور را یک اصل برای فراجا برشمرد و تصریح کرد: با توجه به مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص برخورد با سرقت و اشاره ایشان به توانمندی پلیس در برخورد و کشف جرم، مقدورات سازمانی مناسب نیز باید به تمامی دست ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 38 درصدی مقابله با سرقت در کشور

رشد 38 درصدی مقابله با سرقت در کشور