مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 08:502023-07-31حوادث

سارقان کارگاه مبل گرفتار قانون شدند


رییس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به دستگیری 3 نفر از سارقان سابقه دار مغازه و اعتراف آنها به 7 فقره سرقت، گفت: متهمان پس از سرقت از یک کارگاه مبل سازی در کمتر از 12 ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حکمت اله شجاعی، رییس پلیس آگاهی استان البرز، گفت: به دنبال وقوع سرقت از یک کارگاه مبل سازی در منطقه عظیمیه کرج، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران در محل وقوع سرقت و انجام اقدامات پلیسی، رد پای یکی از سارقان سابقه دار و حرفه ای محله اسلام آباد در انجام این سرقت مشاهده و با تحت نظر قرار دادن متهم، مشخص شد نامبرده مدتی پس از آزاد شدن از زندان با تشکیل یک باند اقدام به سرقت مغازه در سطح شهر کرج می کند.

رییس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: در ادامه پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی، متهم اصلی پرونده به همراه 2 نفر از همدستانش در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف اموال به سرقت رفته از کارگاه مبل سازی و تحویل آنها به صاحبش، گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی به انجام 7 فقره سرقت از مغازه های مناطق مختلف شهر کرج اعتراف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان کارگاه مبل گرفتار قانون شدند

سارقان کارگاه مبل گرفتار قانون شدند