مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 18:452023-07-24سياسي

همکاری هلال احمر ایران و عراق در اربعین، نماد برادری دو کشور


رییس جمعیت هلال احمر عراق همکاری با هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در خدمت رسانی امدادی و درمانی به زائران اربعین حسینی را مصداق برادری و اخوت اسلامی بین دو کشور دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ؛ یعقوب سلیمانی دبیرکل و راضیه عالیشوندی معاون امور بین الملل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس کمیته اسلامی هلال بین الملل با یاسین المعموری رییس جمعیت هلال احمر عراقی دیدار و گفت وگو کردند.

تاکید بر استفاده از همه ظرفیت ها و برنامه ریزی دقیق برای انجام عملیات امددی و درمانی در پیاده روی بزرگ اربعین امسال، محور این گفت وگوها بود.

رییس جمعیت هلال احمر عراقی و دبیرکل جمعیت هلال احمر ایران به برگزاری هرچه باشکوه تر اجتماع میلیونی زائران حسینی در ایام اربعین تاکید کردند و المعموری با استقبال از همکاری های دوجانبه گفت: خدمت رسانی امدادی و درمانی به زائران اربعین حسینی مصداق برادری و اخوت اسلامی بین دو کشور است و توصیه ی قرآن واعتصموا بحبل الله جمیعا ، چراغ راهی برای همکاری های مشترک بین این دو کشور مسلمان خواهد بود.

المعموری همچنین از آمادگی شعب هلال احمر عراقی در ایام اربعین خبر داد و گفت: همه نیروها و مراکز هلال احمر عراقی از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب کشور آماده هرگونه همکاری با امدادگران ایرانی در ایام راهپی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری هلال احمر ایران و عراق در اربعین، نماد برادری دو کشور

همکاری هلال احمر ایران و عراق در اربعین، نماد برادری دو کشور