مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 17:012023-08-19اقتصادي

برنامه ریزی بوشهر برای جابه جایی 100 هزار زائر در اربعین


به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر عصر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: از 22 مرداد پیش فروش بلیت های اتوبوس برای اعزام زائران به مرز شلمچه آغاز شده و یک هزار سرویس برای جابه جایی زائران پیش بینی شده است.

  وی افزود: قیمت بلیت بر اساس اعلام ستاد اربعین مرکزی برای اتوبوس های کلاسیک نفری 349 هزار تومان و اتوبوس های ویژه 586 هزار تومان از مرکز استان است که قیمت برای سایر شهرستان ها نسبت به فاصله تا مرز کم یا زیاد می شود.

  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از متقاضیان خواست به صورت حضوری از طریق پایانه ها و یا درگاه اینترنتی www.

safar724.

com اقدام به خرید بلیت کنند و اضافه کرد: از مردم تقاضا داریم از دو روش یادشده اقدام به خرید بلیط کنند و به صورت مستقیم با رانندگان هماهنگ نکنند، چون تعهدات ما نسبت به آن ها متفاوت است.

  اخترشناس از برنامه ریزی برای جابه جایی 100 هزار زائر خبر داد و ادامه داد: مردم می توانند در طرح نذر سفر مشارکت کنند و با خودرو شخصی خود زائران را در رساندن به مرز یاری کنند.

  وی با بیان اینکه ناوگان اتوبوسی استان سال گذشته 20 هزار نفر را به مرز شلمچه و 21 هزار نفر را ازهمین مرز به استان رساند، گفت: در روز های نزدیک به اربعین به دلیل حجم تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی بوشهر برای جابه جایی 100 هزار زائر در اربعین

برنامه ریزی بوشهر برای جابه جایی 100 هزار زائر در اربعین