مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-14اقتصادي

پتانسیل 5 میلیارد دلاری برای مجموعه صنعت خودرو در روسیه برای ایران


قطعه سازان و خودروسازان ایرانی 7 روز دیگر در نمایشگاه اتومبیلیتی 2023 مسکو، حضور خواهند یافت؛ کارشناسان معتقدند پتانسیل چهار تا پنج میلیارد دلاری برای این صنعت به ویژه بازار لوازم یدکی خودرو در روسیه برای ایرانی ها وجود دارد.

- با نزدیک شدن به حضور صنعتگران ایرانی در نمایشگاهی در روسیه مطرح شد پتانسیل 5 میلیارد دلاری برای مجموعه صنعت خودرو در روسیه برای ایران قطعه سازان و خودروسازان ایرانی 7 روز دیگر در نمایشگاه " اتومبیلیتی 2023" مسکو، حضور خواهند یافت؛ کارشناسان معتقدند پتانسیل چهار تا پنج میلیارد دلاری برای این صنعت به ویژه بازار لوازم یدکی خودرو در روسیه برای ایرانی ها وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با گذشت حدود یک سال از حضور ایرانی ها در نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو، یکبار دیگر صنعتگران ایرانی مهیای حضور در این آوردگاه می شوند تا در این زمانه که روس ها درگیر تحریم ها و فشارهای اقتصادی اند، بتوانند در تقابل با دیگر مدعیان از جمله چینی ها و ترک ها، سهمی شایسته از بازار بزرگ خودروی این همسایه شمالی کسب کنند.

حضور در نمایشگاه اتومبیلیتی 2023 مسکو، فرصتی برای ارائه توانمندی قطعه سازان و خودروسازان ایرانی است و کاهش مشکلات صادراتی و تطابق با استانداردهای روسیه، مسیر شرکت های ایرانی را برای حضور پر رنگ در بازار این کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتانسیل 5 میلیارد دلاری برای مجموعه صنعت خودرو در روسیه برای ایران

پتانسیل 5 میلیارد دلاری برای مجموعه صنعت خودرو در روسیه برای ایران