مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 15:322023-08-15سياسي

1124 نفر برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند


رییس ستاد انتخابات استان همدان گفت: یک هزار و 124 نفر شامل 982 نفر آقا و 142 نفر خانم در مرحله اول برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسن رضانیا ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه از 16 تا 22 مردادماه در کشور با پیش ثبت نام برای انتخابات کار تمیز اتفاق افتاد و دشمن مجددا در محاسبات خود دچار اشتباه شد اظهار کرد: در دهه اول ماه محرم هم دشمنان خواستار عدم شرکت مردم در عزاداری اباعبدالله(ع) بودند اما ملت امام حسین(ع) به میدان آمد و سیلی محکمی به گوش دشمنان زدند.

وی افزود: در بحث پیش ثبت نام برخی راه قهر را در پیش گرفتند و اعلام کردند که راه بسته است، اما دوباره مردم ایران دنیا را غافلگیر کردند و حماسه ای رخ داد.

رییس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه در کل کشور 50 هزار نفر ثبت نامی داشتیم تصریح کرد: در استان همدان هم حماسه خلق شد و یک هزار و 124 نفر پیش ثبت نام انتخابات مجلس را انجام دادند.

وی تأکید کرد: در غروب 22 مردادماه که روز آخر ثبت نام برای انتخابات بود و رسانه های دشمن در حال سیاه نمایی بودند یک حرکت ایذایی در شاهچر اغ رخ می دهد تا این حماسه را کمرنگ کنند، اما باز دشمن به نتایج دلخواه خود دست نیافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1124 نفر برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند

1124 نفر برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند