مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 00:452023-08-16بين الملل

دیدار و گفتگوی مقامات ارشد دفاعی ایران و عربستان در روسیه


دستیار وزیر دفاع عربستان در حاشیه یازدهمین کنفرانس امنیت بین المللی روسیه در مسکو با جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار کرد.

- طلال العتیبی دستیار وزیر دفاع عربستان در حاشیه یازدهمین کنفرانس امنیت بین المللی مسکو در مسکو، روسیه، 16 اوت 2023، با عزیز نصیرزاده، جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، طلال العتیبی ، دستیار وزیر دفاع عربستان در حاشیه یازدهمین کنفرانس امنیت بین الملل مسکو با عزیز نصیرزاده ، جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار کرد.

این دیدار پس از برقراری مجدد روابط دیپلماتیک بین ریاض و تهران، با میانجیگری چین در ماه مارس، پس از هفت سال عدم روابط رسمی صورت گرفته است.

بر اساس عکس هایی که وزارت دفاع عربستان در شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشته است، العتیبی همچنین دیدارهای جداگانه ای با مقامات دفاعی روسیه، چین و پاکستان داشته است.

این وزارتخانه اعلام کرد که در این دیدارها، روابط دوجانبه در زمینه های دفاعی و امنیتی و راه های بهبود آن مورد بررسی قرار گرفت.

آن گونه که خبرگزاری تاس روسیه گفته، کنفرانس امنیت بین المللی مسکو که توسط وزارت دفاع روسیه برگزار شده است، میزبان حضور 26 وزیر دفاع و 16 معاون وزیر دفاع و رؤسای ستاد کل نیروهای مسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار و گفتگوی مقامات ارشد دفاعی ایران و عربستان در روسیه

دیدار و گفتگوی مقامات ارشد دفاعی ایران و عربستان در روسیه