مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 06:402023-08-15اقتصادي

افتتاح 84 پروژه طی هفته دولت در شهرستان همدان


فرماندار همدان با بیان اینکه 84 پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و 53 میلیارد تومان طی هفته دولت در این شهرستان افتتاح می شود، گفت: عمده این پروژه ها در حوزه های بهداشت، - آبفا و مسکن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرای یکساله کشور، به دو مقوله ایمان و امید اشاره کرد و گفت: مسئله ایجاد ایمان و امید باید در جامعه تقویت شود و این روند تنها با زبان و حرف نیست بلکه باید با عملکردها و پیگیری ها به صورت عملی نشانه هایی از ایمان و امید را در دل مردم متبلور ساخت.

فرماندار همدان با بیان اینکه آیت الله رییسی، دولت را در بدترین شرایط تحویل گرفته بود، افزود: در هشت سال قبل از دولت سیزدهم مشکلاتی چون تورم سنگین، کسری بودجه، رشد اقتصادی نزدیک به صفر، کمترین میزان اشتغالزایی، کمترین تعداد مسکن ساخته شده در کشور و مقروض ترین خزانه و… را شاهد بودیم اما این روزها می بینیم که در دولت مردمی در حوزه سرمایه گذاری و ارتباط با کشورهای دیگر در بعد سیاست خارجی اتفاقات خوبی رخ داده است.

مخفی با بیان اینکه طی هشت سال، صنعت برق در کشور درجا زده بود اما طی کمتر از دو سال اخیر 6000 مگاوات برق تولید شده است و از این دست آمارهای امیدبخش در دولت سیزدهم بسیار زیاد وجود دارد، افزود: احیای سرمایه اجتماعی و توجه به مردم یکی از اصول کاری من در دولت است، بدین سبب در کنار چابک سازی بدنه ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 84 پروژه طی هفته دولت در شهرستان همدان

افتتاح 84 پروژه طی هفته دولت در شهرستان همدان