مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 13:402023-07-25سياسي

مکان یابی و اعلام گزارش وضعیت سرویس های بهداشتی بین راهی


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از ارتقای خدمات به گردشگران و امکان نظارت مردمی بر سرویس های بهداشتی از طریق ایجاد بخش مستقل در سامانه رسیدگی به شکایات 09629 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی اصغر شالبافیان؛ رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور و معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: پیرو راه اندازی سامانه راهنماز توسط ستاد اقامه نماز حمایت تمامی ارگان های اجرایی و عضو ستاد سفر با هدف اقدام جدی در راستای نظافت، بهداشت و نگهداشت نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی بین راهی در دستور کار قرار گرفته است.

شالبافیان با حضور در نشست کمیته نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی بین راهی ذیل ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور که به مسئولیت ستاد اقامه نماز به عنوان یکی از اعضای اصلی در محل سالن خلیج فارس معاونت گردشگری برگزار شد، گفت: اهمیت موضوع اقامه نماز و ارائه خدمات شایسته به نمازگزاران و گردشگران از جمله موضوعات ملموسی است که نشان از تقید واقعی به دینداری دارد.

با توجه به نیاز جدی به ارتقای وضع موجود مسئولیت واحد به ستاد اقامه نماز به عنوان یکی از اعضای اصلی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور واگذار شده است و پیرو این اقدام ضمن کسب حمایت سایر ارگان های اجرایی و عضو ستاد، در حال پیشب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکان یابی و اعلام گزارش وضعیت سرویس های بهداشتی بین راهی

مکان یابی و اعلام گزارش وضعیت سرویس های بهداشتی بین راهی