مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 15:452023-07-25سياسي

تلاش دشمن برای خاموشی چراغ محافل حسینی


بیرجند_ رییس شورای هیئات مذهبی خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن در تلاش بوده تا چراغ محافل حسینی را خاموش سازد، گفت: اما به همان نسبت مردم هوشیار و با بصیرت تر از گذشته ورود کرده اند.

- ابوالفضل نوفرستی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شورای هیئات مذهبی کشور به تبع آن در استان ها مجموعه هایی هستند که برای ساماندهی هیئت های مذهبی به وجود آمده و برنامه ریزی برای هیئت ها را بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: شورای هیئات مذهبی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی جلسات تعاملی با هدف تشکیل هیئت ها که پرچم داری قرآن اسلام ارزش ها بوده برگزار می کند.

هجمه های عظیم دشمن بر علیه دستگاه محرم رییس شورای هیئات مذهبی خراسان جنوبی گفت با توجه به اینکه فعالیت و برنامه های هیئت ها در طول سال انجام می گیرد بنابراین جلسات شورای هیئت ها نیز در طول سال برگزار می شود اما مختص ماه محرم نیز جلساتی برای برنامه ریزی بهتر برای هیئت ها برگزار می گردد.

نوفرستی بیان داشت: امسال شاهد بیشترین عملکرد دشمن بر علیه دستگاه محرم و هیئت ها هستیم که در فضای مجازی و رسانه های معاند به آن پرداخته شده است.

وی ادامه داد: از به همین نسبت خوشبختانه از جهات مختلف توفیقات خوبی حاصل شده و انسجام و برنامه ریزی خوبی صورت گرفته و اگر چه دشمن در تلاش بوده تا چراغ محافل حسینی را خام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دشمن برای خاموشی چراغ محافل حسینی

تلاش دشمن برای خاموشی چراغ محافل حسینی