مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 08:252023-08-14اجتماعي

راه اندازی سرویس «آیرو» در سفرهای برون شهری زائران اربعین


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از راه اندازی سرویس درب تا درب (آیرو) در سفرهای برون شهری زائران اربعین حسینی خبر داد.

- راه اندازی سرویس آیرو در سفرهای برون شهری زائران اربعین ایسنا/همدان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از راه اندازی سرویس درب تا درب (آیرو) در سفرهای برون شهری زائران اربعین حسینی خبر داد.

مهرداد آهکی اظهار کرد: سرویس درب تا درب(آیرو) با همکاری اتحادیه شرکت های تعاونی سواری کرایه و با تلاش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای سفرهای برون شهری زائران اربعین حسینی ایجاد شده است.

وی افزود: هدف از این سرویس کمک به طرح جابه جایی زائران اربعین حسینی و استفاده حداکثری از ظرفیت ناوگان سواری کرایه به شکل اینترنتی و درب تا درب در سراسر کشور برای افزایش ظرفیت عرضه صندلی در سفر زائران به کربلا است.

آهکی تأکید کرد: مدیریت شرکت مسافربری نیز با امکان دسته بندی انواع خودرو و مدیریت تخلفات رانندگان و سرویس های اختصاصی و شرکتی، بهترین خطوط و مسیرهای فعالیت شرکت بهترین ها را برمی گزیند و این سرویس همچنین دارای ظرفیت هایی از قبیل کرایه به شکل مسیری، کرایه به صورت ظرفیت و صندلی، کرایه دربستی، نوبت دهی و ارائه سرویس براساس هر مسیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سرویس «آیرو» در سفرهای برون شهری زائران اربعین

راه اندازی سرویس «آیرو» در سفرهای برون شهری زائران اربعین