مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 18:502023-07-29اقتصادي

اقتصاد دریاپایه در گیلان تقویت شود


استاندار گیلان با اشاره به کاهش 16 نفری تعداد غرق شدگان در سواحل استان بر لزوم تقویت اقتصاد دریاپایه در گیلان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی امروز شنبه در نشست ساماندهی سواحل گیلان در رشت اظهار کرد: ارتقا بهره وری در طرح های سالم سازی دریا در دستور کار همه دستگاه ها قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد دریاپایه در گیلان تقویت شود، افزود: پیش بینی خدمات متنوع و متعدد در طرح های سالم سازی دریا مستلزم برنامه ریزی همراه با داشتن وحدت رویه است و این مهم می تواند زمینه ی درآمدزایی طرح های سالم سازی را در بستر جذب بخش خصوصی فراهم کند.

استاندار گیلان با بیان اینکه حفاظت از جان مردم در طرح های سالم سازی سواحل اهمیت ویژه ای دارد، گفت: حفظ و صیانت از جان و سلامت مردم تنها یکی از ابعاد فعالیت های چندوجهی طرح های سالم سازی دریا است.

عباسی با بیان اینکه حفظ جان مردم و کاهش غرق شدگی در سواحل معیار نخست ارزیابی عملکرد طرح های سالم سازی به شمار می رود، اضافه کرد: در کنار ارتقا ایمنی باید زمینه ی پاسخگویی به مطالبات عمومی را در ابعاد فرهنگی، تفریحی و اجتماعی و اقتصاد بازار نیز مهیا کرد تا رضایتمندی عمومی همراه با حفظ معیارهای فرهنگی ارتقا یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد دریاپایه در گیلان تقویت شود

اقتصاد دریاپایه در گیلان تقویت شود