مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 21:552023-07-30سياسي

فرخوان جشنواره شعر دفاع مقدس در استان فارس منتشر شد


دبیر علمی بیست و پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان فارس گفت: فراخوان این جشنواره در حوزه دفاع مقدس و مقاومت و در بخش های مختلف و تحت عنوان «حماسه سپیداران» اعلام شده که علاقه مندان می توانند آثار خود را تا پایان شهریور 1402 ارسال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، دانیال بهادرانی ضمن معرفی محور های مختلف این جشنواره استانی اظهار داشت: در این دوره از جشنواره بخش های مختلف وجود دارد که شامل دو بخش محور های عمومی موضوعات مرتبط با دفاع مقدس و مقاومت و یک بخش ویژه مربوط با شهدای مظلوم حادثه تروریستی حرم مطهرشاهچراغ (ع) است.

دبیر بیست و پنجمین جشنواره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت استان فارس ضمن اشاره به محور های عمومی این جشنواره خاطر نشان کرد: بخش عمومی شعر دفاع مقدس و مقاومت شامل مفاهیم مرتبط با شهدا، رزمندگان، آزادگان وجانبازان) دفاع مقدس و شعر مقاومت بین المللی اسلامی، شعر دفاع مقدس ولایت محوری و جهاد تبیین با مضامینی از جمله (پرچم، ایمان و امید، ایران قوی، هویت ملی، محرومیت زدایی، حرکت ها جهادی را شامل می شود.

وی گفت: بخش های دیگر این جشنوارشامل شعر دفاع مقدس و شهدای مدافع امنیت، شعر دفاع مقدس و جنگ نرم، شعر دفاع مقدس کودک و نوجوان، شعر دفاع مقدس و نقش زنان، شعر دفاع مقدس و مضامین عاشورایی، شعر دفاع مقدس و شهدای رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرخوان جشنواره شعر دفاع مقدس در استان فارس منتشر شد

فرخوان جشنواره شعر دفاع مقدس در استان فارس منتشر شد