مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 16:102023-08-12ورزشي

فتحی گنجی کنار گذاشته نشده است / 100 میلیون پول نیزه داده ایم که اخراجش کنیم؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، افشین داوری سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره اخراج فتحی گنجی از ورزشگاه آفتاب انقلاب به علت انتقاداتش از وضعیت موجود در اردوی تیم ملی اظهار کرد: - افشین داوری سرپرست فدراسیون دوومیدانی به خبر اخراج فتحی گنجی از ورزشگاه آفتاب انقلاب واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، افشین داوری سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره اخراج فتحی گنجی از ورزشگاه آفتاب انقلاب به علت انتقاداتش از وضعیت موجود در اردوی تیم ملی اظهار کرد:  ما 2 فرصت به فتحی گنجی دادیم تا او بتواند به تیم ملی اعزامی به هانگزو اضافه شود، اما متاسفانه اولین فرصتش برای مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان بود که روادیدش را گرفتیم، اما پاسپورتش را نتوانستیم بگیریم و در نهایت نتوانستیم اعزامش کنیم.

همچنین یک رکورد گیری گذاشتیم که در آن رکورد گیری نتوانست حد نصاب ورودی را بیاورد به همین علت ورزشکارانی که ورودی را کسب کردند تیم هانگژو را تشکیل دادند و ورزشکارانی همانند فتحی گنجی را به هتل انتقال دادیم.

او افزود: فتحی گنجی سرباز بود به همین علت او گفت که من جایی نروم.

کمیته فنی و من معتقد بودیم که او ورزشکار مستعدی است به همین علت به او فرصت دیگری دادیم و از آن زمان در ورزشگاه آفتاب انقلاب حفظش کردیم و نهایتا برایش ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتحی گنجی کنار گذاشته نشده است / 100 میلیون پول نیزه داده ایم که اخراجش کنیم؟

فتحی گنجی کنار گذاشته نشده است / 100 میلیون پول نیزه داده ایم که اخراجش کنیم؟