مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 22:152023-08-10سياسي

راه رفتن در اهواز به تجهیزات کوهنوردی نیاز دارد!


سرپرست سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز گفت: متاسفانه پیاده روهای سطح شهر اهواز نه تنها برای تردد معلولان مناسب نیست بلکه راه رفتن در این پیاده روها برای افراد سالم نیز نیازمند استفاده از تجهیزات کوهنوردی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سید نورالله موسوی سرپرست سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز امروز در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار در سالن اجتماعات شهرداری منطقه یک اهواز برگزار شد، اظهار کرد: اطلاع رسانی اقدامات انجام شده توسط مسئولان بر عهده خبرنگاران خواهد بود و خبرنگار خط مقدم فضای رسانه ای است که زحمات زیادی می کشد.

وی در ادامه بیان کرد: سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز متولی بازآفرینی بافت های ناکارآمد شهری و محلات کم برخوردار در این شهر است.

سرپرست سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مساحت کل شهر اهواز حدود 19 هزار هکتار است که بر اساس آخرین مطالعات انجام گرفته در امسال، سه هزار و 300 هکتار از این مساحت نیازمند بازآفرینی شهری است که تصویب شد.

وی اضافه کرد: 17.

5 درصد از مساحت کل اهواز نیازمند بازآفرینی شهری است که این مساحت 40 درصد از جمعیت اهواز را در خود جای داده و تقریبا نیمی از جمعیت کل اهواز محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه رفتن در اهواز به تجهیزات کوهنوردی نیاز دارد!

راه رفتن در اهواز به تجهیزات کوهنوردی نیاز دارد!