مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-22سياسي

اربعین، فرصتی مناسب برای تربیت و تعالی نیروی انسانی شهرداری است


معاون فرهنگی سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد گفت: فضاسازی کاروان به خصوص برای اتوبوس ها و ماشین آلات فنی مپ، با شعار یا «مشهد لإمام الحسین(ع)» یا همان مشهد برای حسین(ع) در دستور کار است .

- ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد گفت: فضاسازی کاروان به خصوص برای اتوبوس ها و ماشین آلات فنی مپ، با شعار یا مشهد لإمام الحسین(ع) یا همان مشهد برای حسین(ع) در دستور کار است .

یوسف اسماعیل زاده با بیان اینکه کمیته فرهنگی این ستاد فعالیت های موثری در سال های گذشته داشته است، اظهار کرد: هر سال مجموعه اقداماتی به صورت خلاقانه در دستورکار قرار داشته زیرا این یک عرصه تربیتی است که می توان از ظرفیت های آن، برای تعالی بدنه نیروی انسانی شهرداری مشهد و به خصوص کاروان های خدام الحسین(ع) استفاده کرد.

وی افزود: اربعین حسینی در قالب یک رویداد فرهنگی، مصداق شعائرالله پیدا می کند و هرچه برای تعظیم آن بیشتر تلاش شود، بیشتر می تواند قدرت و گفتمان شیعه را در جهان ترویج دهد.

این مسئله را ما مدیون شهدایی هستیم که در طول تاریخ در راه حضرت سیدالشهدا(ع) ایثارگری کرده اند تا این راه همچنان زنده بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین، فرصتی مناسب برای تربیت و تعالی نیروی انسانی شهرداری است

اربعین، فرصتی مناسب برای تربیت و تعالی نیروی انسانی شهرداری است