مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 11:052023-07-23سياسي

مساجد کرمانشاه در ایام محرم پایگاه های شور و شعور جوانان شدند


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه گفت: در ایام محرم در مساجد برای جوانان علاوه بر شور حسینی نسبت به شعور حسینی با ایجاد مسابقات مختلف، - حجت الاسلام افشین کلات پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه ضمن تسلیت ماه محرم الحرام، اظهار کرد: در کانون فرهنگی و هنری مساجد برنامه های خاص و ویژه ای در این ایام شهادت برای امام حسین(ع) و یاران باوفایش در  حال اجرا است.

وی با اشاره به اجرای برنامه هر مسجد یک کانون شور و شعور در مساجد استان، گفت: در این ایام در مساجد برای جوانان، علاوه بر شور حسینی نسبت به شعور حسینی با ایجاد مسابقات مختلف، کتابخوانی و سخنرانی، شرایط را برای افزایش بصریت فراهم کرده ایم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: 61 درصد از کانون ها در مساجد روستاها و 39 درصد در شهرها مستقر هستند و فعالیت فرهنگی و هنری را برگزار می کنند که این برنامه ها در حال حاضر رنگ و بوی عاشورایی دارد.

وی در بخش دیگر با اشاره به برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد در راستای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان، گفت: تا آخر هفته جاری علاقمندان مهلت دارند در کلاس های مورد علاقه خود ثبت نام و شرکت کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد کرمانشاه در ایام محرم پایگاه های شور و شعور جوانان شدند

مساجد کرمانشاه در ایام محرم پایگاه های شور و شعور جوانان شدند