مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 08:402023-07-24سياسي

برگزاری دوازدهمین سمینار هندسه و توپولوژی ایران در دانشگاه تبریز


دوازدهمین سمینار هندسه و توپولوژی ایران با حضور اساتید رشته ی هندسه از سراسر کشور در دانشگاه تبریز طی روزهای یکم و دوم مرداد ماه در حال برگزاری است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دوازدهمین سمینار هندسه و توپولوژی ایران با حضور اساتید رشته ی هندسه از سراسر کشور در دانشگاه تبریز طی روزهای یکم و دوم مرداد ماه در حال برگزاری است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز در این سمینار، با تاکید بر اینکه دولت باید به صورت ویژه از علوم پایه حمایت کند، گفت: امروز وظیفه ی دولت است که اجازه ندهد علوم پایه رو به زوال حرکت کند و با ایجاد امکانات لازم، زمینه ی جذب فارغ التحصیلان رشته های علوم پایه را در دانشگاه ها و موسسات پژوهشی و تحقیقاتی فراهم آورد.

مصطفی صحرایی با تاکید بر ضرورت حفظ و انتقال دروس علوم پایه به نسل های آینده خاطرنشان کرد: خوشبختانه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شدت در حال پیگیری این مهم است.

البته حمایت واقعی زمانی اتفاق می افتد که فارغ التحصیلان رشته های علوم پایه بتوانند جذب مراکز تحقیقاتی شوند.

رییس دانشکده ی ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر دانشگاه تبریز نیز گفت: دانشگاه تبریز به عنوان دومین دانشگاه قدیمی ایران در سال 1326 و دانشکده ی ریاضی نیز در سال 1348 تاسیس شده است و در حال حاضر در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوازدهمین سمینار هندسه و توپولوژی ایران در دانشگاه تبریز

برگزاری دوازدهمین سمینار هندسه و توپولوژی ایران در دانشگاه تبریز