مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 20:502023-08-01اقتصادي

پایان سقف ریزی 1000 واحد مسکونی احداثی در مناطق زلزله زده خوی


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی از پایان سقف ریزی هزار واحد مسکونی احداثی در مناطق زلزله زده خوی خبر داد.

- جعفر برزگر در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان خوی اظهار کرد: از مجموع 2 هزار و 120 واحد، 96 درصد واحدهای مسکونی احداثی شروع عملیات بازسازی داشته اند و در 2010و احد مسکونی احداثی عملیات پی کنی انجام گرفته است.

وی افزود: همچنین در بیش از یک هزار و 800 واحد مسکونی اجرای فونداسیون به اتمام رسیده، اسکلت 1500 واحد مسکونی نصب گردیده و در 1000 واحد مسکونی اجرای سقف به اتمام رسیده است.

برزگر عنوان کرد: در زلزله هشتم بهمن ماه شهرستان خوی با حمایت و پیگیری استاندار آذربایجان غربی و تأمین منابع 50 درصد تخصیص اعتبارات و تسهیلات مصوب هیأت دولت در این خصوص محقق شده است.

وی افزود: تمام متقاضیان به ویژه واحدهای مسکونی احداثی به منظور عقد قرارداد ازسوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بانک های عامل معرفی شده اند؛ منتظر واریزی تسهیلات هستیم و در این خصوص به همکاری بانک ها نیاز داریم و از مدیران عامل بانک ها تقاضا دارم که در پرداخت تسهیلات تسریع داشته باشند زیرا مردم منتظر پرداخت تسهیلات برای اتمام بازسازی واحدهای مسکونی پیش از فرارسیدن فصل سرما هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان سقف ریزی 1000 واحد مسکونی احداثی در مناطق زلزله زده خوی

پایان سقف ریزی 1000 واحد مسکونی احداثی در مناطق زلزله زده خوی