مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 14:202023-08-04بين الملل

لاوروف: غرب، نئونازی ها در اوکراین را نادیده می گیرد


وزیر خارجه روسیه ضمن اعلام استقبال مسکو از هر تلاشی برای پایان مسالمت آمیز بحران اوکراین، گفت که غرب باید از کی یف برنامه ای برای وضعیت روس ها و دیگر اقلیت ها در این کشور مطالبه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه امروز (جمعه) ضمن اشاره تلویحی به بی توجهی کشورهای غربی به تجربه جنگ جهانی دوم و ویرانی هایی که رژیم نازی آلمان به بار آورد، از نادیده گرفته شدن نئونازی ها در دولت اوکراین انتقاد کرد.

لاوروف طی مصاحبه با یک نشریه روسی، گفت همه کسانی که برای پذیرش فرمول زلنسکی برای صلح تحت فشار قرار می گیرند باید درک کنند که سرنوشت میلیون ها روس و سایر اقلیت ها در اوکراین در خطر است.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، وی در این باره توضیح داد: آنگلوساکسون ها و متحدان آنها به دفاع از نازی ها در کی یف آمدند، سکوت کردند و حتی اقدامات خود را توجیه نمودند، و همچنین حقوق بشر و حقوق اقلیت های ملی را نقض کردند .

رییس دستگاه دیپلماسی روسیه با بیان اینکه موضوع تهدیدات نئونازی ها در اوکراین در طرح های صلحی که از سمت غربی ها ارائه می شود نادیده گرفته شده، اظهار داشت: غرب باید از زلنسکی بخواهد که برنامه و دیدگاهی درباره وضعیت روس ها و سایر اقلیت های ملی در اوکراین تدوین کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: غرب، نئونازی ها در اوکراین را نادیده می گیرد

لاوروف: غرب، نئونازی ها در اوکراین را نادیده می گیرد