مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-09اقتصادي

پیش بینی تخصیص 42 میلیارد اعتبار برای توسعه شبکه فاضلاب دیلم


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: با پیگیری های صورت گرفته از محل اعتبارات ملی 42 میلیارد تومان برای توسعه شبکه فاضلاب دیلم و 40 میلیارد تومان اعتبار جهت توسعه فاضلاب شهر گناوه پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، ابوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح فاضلاب گناوه و دیلم پس از 9 سال وقفه و بر زمین ماندن در سال قبل مجددا در دولت سیزدهم فعال شد.

وی جلوگیری از آلودگی دریا را یکی از اهداف این طرح دانست و افزود: در سال قبل به ترتیب 10 و 12/5 کیلومتر فاضلاب در شهرهای گناوه و دیلم اجرایی شد.

این مقام مسؤول ادامه داد: امسال با پیگیری های صورت گرفته از محل اعتبارات ملی 42 میلیارد تومان برای توسعه شبکه فاضلاب دیلم و 40 میلیارد تومان اعتبار جهت توسعه فاضلاب شهر گناوه پیش بینی شده است.

عالی اضافه داشت: این مبالغ برای توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب، تکمیل ایستگاه پمپاژ فرهنگیان شهر دیلم، تکمیل ایستگاه پمپاژ ساحلی و احداث ایستگاه پمپاژ در کوی مطهری شهر گناوه هزینه خواهد شد.

وی از شروع مطالعات احداث شبکه جمع آوری فاضلاب شهر چغادک خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح شامل 2 بخش می باشد که پس از وقفه ای چندساله با تعیین مشاور و تامین اعتبار مطالعات آن به زودی آغاز خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تخصیص 42 میلیارد اعتبار برای توسعه شبکه فاضلاب دیلم

پیش بینی تخصیص 42 میلیارد اعتبار برای توسعه شبکه فاضلاب دیلم