مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 09:052023-08-21اقتصادي

تشکیل دبیرخانه دائمی برگزاری همایش حلال در اتاق بازرگانی البرز


رییس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی البرز با اشاره به تشکیل دبیرخانه دائمی همایش حلال گفت: هدف از برگزاری این همایش تمرکز بر توسعه صادرات محصولات حلال ایرانی به بازارهای جهانی است.

- ایسنا/البرز رییس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی البرز با اشاره به تشکیل دبیرخانه دائمی همایش حلال گفت: هدف از برگزاری این همایش تمرکز بر توسعه صادرات محصولات حلال ایرانی به بازارهای جهانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمدباقر رضوی تقوی در سومین جلسه شورای سیاست گذاری همایش حلال و نقش آن در توسعه تجارت بین الملل که روز دوشنبه 30 مرداد با دستور جلسه ارائه طرح تحقیقاتی اولیه همایش و انتخاب روسا و اعضاء کمیته های تخصصی آن برگزار شد، اظهار کرد: طرح اولیه همایش به همت دبیرخانه دائمی برگزاری آن تهیه شده که طبق برنامه ریزی های مورد نظر برای اجرای آن پیش خواهیم رفت.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر سهم ایران در بازارهای جهانی حلال کاهش پیدا کرده است، گفت: قصد داریم که از طریق برگزاری همایشی بدین منظور مجدد شاهد بهبود جایگاه محصولات حلال ایران در بازارهای بین المللی و معطوف کردن توجه سایر کشورها به این تولیدات باشیم.

رییس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی البرز با تاکید بر اهمیت پیشبرد اقداماتی به منظور پر رنگ تر شدن صادرات محصولات حلال ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل دبیرخانه دائمی برگزاری همایش حلال در اتاق بازرگانی البرز

تشکیل دبیرخانه دائمی برگزاری همایش حلال در اتاق بازرگانی البرز