مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 13:152023-07-30اقتصادي

شرایط سفر زائرین قزوینی به اربعین اعلام شد


مدیرکل حج و زیارت استان قزوین شرایط اعزام و نحوه ثبت نام زائرین استان برای سفر به اربعین را تشریح و از پیش بینی تشرف دست کم 40 هزار زائر از استان به این سفر معنوی و طلایی خبر داد.

- بشیر سلیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: امسال ثبت نام زائرین اربعین با توجه به ابلاغ دستورالعمل جدید از سوی وزارت کشور لازم بود تغییراتی در بستر سایت و نرم افزار ایجاد شود که این مهم انجام شده و آدرس به سامانه سماح (my.

haj.

ir) تغییر یافته است.

اگر کسی هم به آدرس قبلی سماح مراجعه کند به آدرس جدید رهنمون می شود.

وی افزود: با توجه به مصوبه ستاد مرکزی اربعین شروع خدمات رسانی در این بستر از 27 مرداد ماه تا 20 شهریور مصادف با بیست و پنجم ماه صفر ادامه دارد و زائرین صرفاً در بازه زمانی، مجاز به انتخاب تاریخ اعزام به قصد زیارت اربعین هستند.

مدیرکل حج و زیارت حج و زیارت استان قزوین ادامه داد: یکی از مشکلات جدی که برای سفر زیارت اربعین وجود داشت و هیچ بستری برای آن نبود، این بود که زائرین نمی دانستند در آن مقطعی که می خواهند به سمت مرز حرکت کنند آیا مرز و مبادی و خروجی شلوغ است و ازدحام وجود دارد و یا ندارد.

این مسوول اضافه کرد: با تغییری که در سامانه انجام شده و هماهنگی با پلیس مرزبانی، ازدحام در مرز در چهار رنگ نمایش داده می شود که رنگ سبز یعنی عادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط سفر زائرین قزوینی به اربعین اعلام شد

شرایط سفر زائرین قزوینی به اربعین اعلام شد