مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 16:102023-07-28سياسي

کسانی که قرآن را به آتش می کشند با عدالت می جنگند


کسانی که قرآن به آتش می کشند یعنی با عدالت می جنگند و باید بدانند هیچگاه در مقابل عدالت کسی پیروز نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد با بیان اینکه مؤمن واقعی کسانی هستند که حق تقوا و حق تلاوت را ادا می کنند، اظهار کرد: امام حسین (ع) قرآن ناطقی بود که در کربلا ارباً اربا شد و حق تلاوت را نسبت به قرآن کریم ادا فرمود.

وی با بیان اینکه نماز و زکات از جمله مواردی هستند که امت پیغمبر (ص) به واسطه آن در نزد خدا دارای اهمیت هستند، بیان کرد: روزه، حج، جهاد، نماز جمعه و جماعت، قرآن، علم و دانش و در نهایت عاشورا از دیگر دلایل اهمیت امت رسول اکرم (ص) در نزد خداوند است.

امام جمعه قزوین ادامه داد: دلیل اصلی اینکه افرادی نمازخوان برای عزیمت به بهشت در برابر امام حسین (ع) ایستادند این است که بنده دنیا بوده و دین تنها مزمزه زبان آنها بود.

وی تاکید کرد: افرادی که دین مزمزه زبان آنها بوده و معیشت و زندگی آنها با دین می چرخد و در وقت امتحان دنیا را بر دین ترجیح می دهند.

آیت الله عابدینی با تاکید براینکه دین اگر در مقابل امتحانات سالم بماند دین است، تصریح کرد: شهدای ما در بحرانی ترین شرایط با دین زندگی کردند و تا آخرین نفس و قطره خون پای دین ایستاده و امتحان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسانی که قرآن را به آتش می کشند با عدالت می جنگند

کسانی که قرآن را به آتش می کشند با عدالت می جنگند