مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 10:502023-08-17سياسي

پرونده های مُسن و معوق سمنان در اولویت رسیدگی قضایی قرار گیرد


رییس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به برنامه عملیاتی سال جاری دستگاه قضای استان ناظر بر مدیریت هدفمند و هوشمندانه، گفت: پرونده های مُسن و معوق در اولویت رسیدگی قضایی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی دادگستری سمنان، محمدجعفر عبدالهی در جلسه شورای برنامه ریزی دستگاه قضایی سمنان بیان کرد: برنامه عملیاتی سال جاری ناظر بر مدیریت هدفمند و هوشمندانه خدمت به مردم است و در جایگاهی که منافع شهروندان مطرح باشد، دستگاه قضایی با جدیت آن را پیگیری می کند.

وی ادامه داد: برنامه عملیاتی دارای عناوین و سرفصل های متعددی است که برای هریک از بخش های دستگاه قضایی وظایفی را مترتب کرده و ملاک عمل نتیجه محور و مثمر ثمر بودن است از سوی دیگر مراجعان به دستگاه قضایی انتظار دارند پرونده ها با سرعت، صحت، دقت و البته با دقت در رسیدگی، منجر به دست یابی حقوق قانونی آنان شود.

رییس دادگستری استان سمنان بیان کرد: رسیدگی به پرونده های قضایی نباید مشمول مرور زمان نامتعارف قرار گیرد و به پرونده های موسوم به معوق و مُسن تبدیل شود، لازمه عدم بروز این اتفاق، تلاش و اهتمام تمامی شعب استان برای کاهش موجودی در رسیدگی به جمیع پرونده ها و البته این قبیل پرونده ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده های مُسن و معوق سمنان در اولویت رسیدگی قضایی قرار گیرد

پرونده های مُسن و معوق سمنان در اولویت رسیدگی قضایی قرار گیرد