مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 11:552023-07-30بين الملل

روایت نیویورک تایمز از پشت پرده تلاش بایدن برای توافق تل آویو و ریاض


نیویورک تایمز خبر داد، به رغم موانع برای عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی، تلاش دولت دموکرات «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا در این باره ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که جو بایدن از احتمال توافق عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط سخن گفته است، روزنامه نزدیک به دموکرات ها با اشاره به سفرهای اخیر مشاور امنیت ملی بایدن به تلاش کاخ سفید برای توافق ریاض و تل آویو پرداخته است.

نیویورک تایمز روز شنبه (دیروز) به قلم پیتر بیکر و رونن برگمن در این باره یادداشتی تحت این عنوان منتشر کرد: بایدن به تلاش برای میانجی گری روابط اسراییل و عربستان ادامه می دهد .

 در گزارش این روزنامه نزدیک به دموکرات ها در آمریکا آمده است: رییس جمهور، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی خود را به تازه ترین ماموریت دیپلماتیک که به دنبال ایجاد روابط بین عربستان سعودی و اسراییل است، فرستاد .

گزارش نیویورک تایمز در شرایطی منتشر شد که جو بایدن بامداد شنبه و پس از گفت و گوهای جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید با مقامات سعودی در جده، مدعی شد که احتمال توافق با ریاض برای عادی سازی روابط با تل آویو وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت نیویورک تایمز از پشت پرده تلاش بایدن برای توافق تل آویو و ریاض

روایت نیویورک تایمز از پشت پرده تلاش بایدن برای توافق تل آویو و ریاض