مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 09:252023-08-08اقتصادي

ایجاد 50 هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد مازندران


مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه در حوزه اشتغال سه مأموریت بزرگ مسکن، اشتغال و ازدواج مورد هدف است، گفت: در سرفصل اشتغال 50 هزار فرصت شغلی با هزینه 2800 میلیارد تومان ایجاد شده است.

- ایسنا/مازندران مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه در حوزه اشتغال سه مأموریت بزرگ مسکن، اشتغال و ازدواج مورد هدف است، گفت: در سرفصل اشتغال 50 هزار فرصت شغلی با هزینه 2800 میلیارد تومان ایجاد شده است.

میثم معافی در گفت وگویی ضمن گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار با اشاره به نقش اثرگذار خبرنگاران و قدرت رسانه در جنگ رسانه ای که از سوی غرب راه اندازی شده است، اظهار کرد: رسانه ها در عملیات روانی نظام سلطه غرب در توسعه و پیشرفت کشور و راهبرد مکتبی نقش موثر دارند.

وی با اعلام اینکه اگر تاکنون کمیته امداد در پویش های مختلف موفقیت کسب کرد حاصل همراهی و حمایت رسانه های با این نهاد حمایتی است، افزود: کمیته امداد امام خمینی مازندران در پویش های حمایتی و جذب خیران رشد صد درصدی داشته است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران در شبکه احسان و نیکوکاری رتبه یک تا سه کشور را کسب کرده است، یادآور شد: ظرفیت مردمی در پویش ها جنبش اجتماعی را ایجاد کرد که راس آن به حضت علی و امام حسین (ع) متصل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 50 هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد مازندران

ایجاد 50 هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد مازندران