مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 10:352023-07-26اجتماعي

مراکز بهزیستی آماده دریافت نذورات عزاداران حسینی است


همه مراکز دولتی بهزیستی اعم از ادارات، مراکز تامین و توسعه و شیرخوارگاه ثمین تاب آماده دریافت کمک های مردمی و نذورات خیرین نیک اندیش است.

- ایسنا/زنجان سرپرست بهزیستی استان زنجان گفت: همه مراکز دولتی بهزیستی اعم از ادارات، مراکز تامین و توسعه و شیرخوارگاه ثمین تاب آماده دریافت کمک های مردمی و نذورات خیرین نیک اندیش است.

نعمت ملکی صبح امروز (4 مردادماه) در جمع خبرنگاران، ضمن تقدیر از خیرین به عنوان بازوان یاریگر بهزیستی، عنوان کرد: از نیکوکاران پایتخت شور و شعور حسینی که قصد یاری مددجویان بهزیستی و اهدای نذری به مراکز نگهداری افراد دارای معلولیت و خانواده های نیازمندان را دارند، دعوت می کنیم تا در کنار سایر کمک های مومنانه، از فرصت معنوی ایام محرم استفاده کرده و بخشی از نذورات خود را به اقشار آسیب پذیر و افراد نیازمند و کم برخوردار اختصاص دهند.

وی یادآور شد: خیرین می توانند به عنوان حامی کودکان و ایتام و مشارکت با نیت عام و خاص و دیگر راه های یاری، همراه و یاری گر جامعه هدف بهزیستی باشند و با انتخاب خانواده تحت پوشش، ماهیانه مبلغی را به شماره حساب آنان واریز کنند.

سرپرست بهزیستی یادآور شد: خیرین و نیکوکاران پایتخت شور و شعور حسینی می توانند در راستای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری از طریق شماره حساب: 4168034541766548 شماره کارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز بهزیستی آماده دریافت نذورات عزاداران حسینی است

مراکز بهزیستی آماده دریافت نذورات عزاداران حسینی است