مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-03سياسي

رایزنی روسیه و چین با آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره خطرات «آکوس»


یک دیپلمات روس گفت، این کشور و چین اقدامات عملی را جهت تشویق کشورهای عضو آژانس بین المللی انرژی اتمی برای مشارکت در گفت وگوهای فراگیر پیرامون خطرات ناشی از ائتلاف امنیتی آکوس اتخاذ کرده اند.

- رایزنی روسیه و چین با آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره خطرات آکوس یک دیپلمات روس گفت، این کشور و چین اقدامات عملی را جهت تشویق کشورهای عضو آژانس بین المللی انرژی اتمی برای مشارکت در گفت وگوهای فراگیر پیرامون خطرات ناشی از ائتلاف امنیتی "آکوس" اتخاذ کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رومن اوستینوف که به عنوان معاون نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی در وین فعالیت می کند، در حاشیه گفت وگوهای مرتبط با آکوس که توسط مرکز روسیه برای امنیت و انرژی و انجمن کنترل تسلیحات و خلع سلاح چین در وین برگزار شد، گفت: گام های مشخصی از سوی ما به همراه با چین در حال انجام است.

این دیپلمات روسی ضمن اشاره به خطرات جدی آکوس علیه پیمان منع گسترش سلاح های هسته ای و پادمان های آژانس بین المللی انرژی اتمی افزود: مسکو به همراه چین دائما نگرانی های خود را درخصوص ائتلاف امنیتی آکوس مطرح کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی روسیه و چین با آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره خطرات «آکوس»

رایزنی روسیه و چین با آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره خطرات «آکوس»