مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 13:302023-08-04سياسي

ناهیان از منکر حمایت شوند/ امر به معروف محدود به حجاب نشود


امام جمعه شاهرود بابیان اینکه بی تفاوتی نسبت به امر به معروف و نهی از منکر خسارت زا است، گفت: ناهیان از منکر حمایت شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس امینی ظهر آینده در خطبه های نماز جمعه شاهرود به میزبانی مصلای مدرسه قلعه این شهر ضمن بیان اینکه در هفته امر به معروف و نهی از منکر قرار داریم اما این مسئله چندان جدی گرفته نشده است، ابراز داشت: انجام منکر بدون غصه خوردن و عدم احساس پشیمانی از جمله مواردی که گریبانگیر جامعه شده و باید به آن توجه شود.

وی ضمن بیان اینکه حمایت از ناهی باید در جامعه صورت گیرد، افزود: دادگستری باید به موارد ضرب و شتم ناهیان معروف رسیدگی کند و ضوابط و قوانین باید به دقت رعایت و در این موارد نباید تعلل کرد.

امام جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه فقط به موضوع حجاب مربوط نمی شود و موارد بسیاری را در بردارد، ابراز داشت: سنت ها و آداب های خوب مصداق معروف ها است که باید این موارد تبلیغ و ترویج شود.

امینی ضمن بیان اینکه گاهی خودمان تکلیفمان را در قبال امر به معروف و نهی از منکر انجام نمی دهیم، تصریح کرد: در توضیح این جمله باید بدانیم که بی تفاوتی خسارت می آورد و مستلزم پرداخت هزینه است لذا انجام تکالیف در قبال امر به معروف و نهی از منکر امری لازم خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناهیان از منکر حمایت شوند/ امر به معروف محدود به حجاب نشود

ناهیان از منکر حمایت شوند/ امر به معروف محدود به حجاب نشود