مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 14:012023-08-07سياسي

دانشمند ایرانی وجود موجودات فضایی را اثبات می کند!


این روزها دوباره پس از سال ها بحث درباره موجودات فضایی داغ شده و آخرین اطلاعات منتشر شده نشان می دهند یک دانشمند ایرانی قرار است تا یک ماه دیگر، - گجت نیوز نوشت: حتما برای شما هم پیش آمده است که با خودتان فکر کنید چگونه در این یک قرن اخیر زندگی بشر توسط پیشرفت های علمی و صنعتی با یک چشم بر هم زدنی زیر و رو شد.

بسیاری از تئوریسین های توطئه بر این باورند که برخی از بزرگان و سیاستمداران حدودا از سال 1930 به بعد برای پیشرفت کردن در حوزه های مختلف از بیگانگان کمک می گیرند؛ اما چه کسی می تواند وجود موجودات فضایی را اثبات کند؟ با گجت نیوز همراه باشید تا برخی از حقایق در مورد موجودات فضایی، به لطف یک دانشمند ایرانی برایتان آشکار شود.

اثبات وجود موجودات فضایی از مدتی پیش یکی از فیزیکدان های مشهور دانشگاه هاروارد تصمیم گرفته است تا تیم بزرگی از اخترفیزیکدان های نخبه تشکیل دهد که در آن دانشمند اخترفیزیک ایران با نام امیر سراح نیز حضور دارد.

او قصد دارد به همراه تیم خود حضور موجودات فضایی را تا 30 روز دیگر اثبات کند.

طبق گزارش های به دست آمده از صحبت های آوی لوب، یکی از استادان فیزیک دانشگاه هاروارد، که عقیده دارد با شواهد و مدارک کاملا علمی می توانند وجود موجودات فضایی را تا یک ماه دیگر به اثبات برسانند، توجه رسانه ها را به خود جلب کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشمند ایرانی وجود موجودات فضایی را اثبات می کند!

دانشمند ایرانی وجود موجودات فضایی را اثبات می کند!