مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 10:152023-08-21سياسي

کسب رتبه اول کشوری گروه آموزشی کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی و فرهنگی کشور


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد از کسب رتبه اول گروه آموزشی کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حجت دبیقی گفت : گروه آموزشی کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی استان کهگیلویه و بویر احمد رتبه اول کشور را در ارزیابی عملکرد استان های سراسر کشور کسب کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد افزود: این گروه با بهره گیری از برنامه مدون مبتنی بر سند تحول بنیادین و ساحت های شش گانه، توانست تاثیرگذاری مطلوبی در کیفیت فعالیت های پرورشی، تقویت هویت سازمانی و روحیه پاسخگویی در مربیان و معاونان پرورشی داشته باشد  دبیقی اجرای طرح های متعدد توانمندسازی و نظارتی، ارتقاء سطح جشنواره های تربیتی، اجرای مسابقات متعدد، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، نظارت بر فعالیت پرورشی مناطق و ارائه بازخورد توصیفی و همچنین برگزاری جلسات کارگاهی سرگروه های مناطق 13 گانه استان را .

بخش کوچکی از اقدامات گروه کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی عنوان کرد.

دبیقی با تبریک این رتبه ارزشمند، به همه دلسوزان عرصه تربیت و مجموعه معاونت پرورشی استان و مناطق، از تلاش های متعهدانه همه همکاران تقدیر کرد و ابراز امیدواری نمود با طراحی برنامه های مشارکتی و خلاق ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه اول کشوری گروه آموزشی کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی و فرهنگی کشور

کسب رتبه اول کشوری گروه آموزشی کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی و فرهنگی کشور