مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 18:452023-08-10سياسي

رسانه ها بازوی اصلی در ارتقای صنعت کفش تبریز هستند


رییس اتحادیه کفاشان تبریز بازوی اصلی ارتقای صنعت کفش تبریز را رسانه ها عنوان کرد و گفت: صنعت هایی هم وجود دارند که قوی هستند اما چون از رسانه غافل شده و دچار حاشیه شدند به جایگاه برتر خود نرسیده اند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اتحادیه کفاشان تبریز بازوی اصلی ارتقای صنعت کفش تبریز را رسانه ها عنوان کرد و گفت: صنعت هایی هم وجود دارند که قوی هستند اما چون از رسانه غافل شده و دچار حاشیه شدند به جایگاه برتر خود نرسیده اند.

علیرضا جباریان فام با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا در تبریز به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران رسانه ها در پیشبرد اهداف، شنیده شدن و دیده شدن مسائل روز دنیا مسئولیت خطیری را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه در همه ی صنایع رکود داریم و صنعت کفش نیز یکی از آنها است، ادامه داد: اگر حمایت دولت نباشد به زودی واحدهای کوچک تعطیل شده و کارگر بیکار می شود که باعث ایجاد بحران اجتماعی می شود.

وی با اشاره به اینکه در کشورهای دیگر نیز مثل ترکیه و ایتالیا بازار رکود دارد، گفت: چون کشور ما تکنولوژی آنچنانی ندارد فرصت مغتنمی است تا خط تولید این کشورها را با پایین ترین قیمت به ایران بیاوریم تا با انتقال تکنولوژی به تولید انبوه دسترسی پیدا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها بازوی اصلی در ارتقای صنعت کفش تبریز هستند

رسانه ها بازوی اصلی در ارتقای صنعت کفش تبریز هستند