مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 09:102023-08-06سياسي

محرومیت زدایی از مددجویان با سامانه های خورشیدی جهاد دانشگاهی


مرکز خدمات تخصصی انرژی های تجدیدپذیر سازمان جهاد دانشگاهی با استانداردسازی سامانه های خورشیدی برای عشایر کشور راهکاری را برای تامین انرژی مورد نیاز آنها ارائه کردند.

- /جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/ محرومیت زدایی از مددجویان با سامانه های خورشیدی جهاد دانشگاهی مرکز خدمات تخصصی انرژی های تجدیدپذیر سازمان جهاد دانشگاهی با استانداردسازی سامانه های خورشیدی برای عشایر کشور راهکاری را برای تامین انرژی مورد نیاز آنها ارائه کردند.

امیر پاک نیت، مدیر مرکز خدمات تخصصی انرژی های تجدیدپذیر سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی در گفت وگو با ایسنا، نسل جدید پکیج های برق رسانی به عشایر کشور را از دستاوردهای فناورانه این مرکز نام برد و اظهار کرد: ما در جهت کمک و راه گشایی به توانمندسازی و محرومیت زدایی مناطق محروم کشور، از سال 88 با احداث اولین نیروگاه خورشیدی این مهم را در دستور کار خود قرار دادیم و در سال های اخیر با برق رسانی به مناطق صعب العبور، این راه ادامه یافت.

وی با بیان اینکه این محصول، نمونه استانداردسازی شده برای عشایر کشور است، خاطر نشان کرد: تاکنون پکیج خورشیدی برای عشایر اردبیل و خراسان شمالی نصب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت زدایی از مددجویان با سامانه های خورشیدی جهاد دانشگاهی

محرومیت زدایی از مددجویان با سامانه های خورشیدی جهاد دانشگاهی