مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 12:002023-07-31سياسي

کشف هوشمند اموال قاچاق و مقابله جدی با احتکار


فرمانده کل انتظامی کشور مبارزه با جرایم اقتصادی کلان، کشف هوشمند اموال قاچاق و مقابله جدی با احتکار را مورد تاکید قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار احمد رضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در اولین همایش کشوری پلیس گمرک با اشاره به اهمیت برگزاری همایش کشوری پلیس گمرک گفت: اثر پلیس امنیت اقتصادی و پلیس گمرک در چرخه مقابله با پدیده زشت و شوم قاچاق کالا خودش را نمایان می کند و بایستی در آینده نزدیک این تأثیرگذاری را نه تنها نمایان بلکه به رخ بکشاند؛ ریل گذاری ها، جهت گیری ها و ترسیم از آینده ای که توسط پلیس امنیت اقتصادی صورت گرفته همه حکایت از این دارد که در آینده نزدیک به اهداف مدنظر در این حوزه خواهیم رسید.

امنیت اقتصاد این مقام ارشد انتظامی همچنین تصریح کرد: زمانی که از امنیت اقتصاد صحبت می شود، وظایف و مأموریت های شما نیز دو چندان می شود؛ پلیس امنیت اقتصادی صرفاً مبارزه گر و مقابله گر نیست بلکه پلیسی است که در ابتدای امر ضرورت دارد حامی، مدافع حقوق تولیدکنندگان و صادرکنندگان و همچنین صاحبان سرمایه های درست و واقعی باشد.

وی ادامه داد: مهم است که تولید کننده یا صادرکننده در پیچ و خم های اداری و تشریفاتی و قانون های دست و پا گیر قرار نگیرد، در اینجاست که می توان به نقش مهم و تأثیرگذار پلیس امنیت اقتصادی اشاره کرد؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف هوشمند اموال قاچاق و مقابله جدی با احتکار

کشف هوشمند اموال قاچاق و مقابله جدی با احتکار