مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-05حوادث

دو نفر از ضاربان محیط بان شاهرودی دستگیر و یک نفر همچنان متواری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علی اکبر قربانلو رییس محیط زیست شاهرود ضمن تایید ضرب و شتم علیرضا دزیانیان محیط بان شاهرودی بیان کرد: - رییس محیط زیست شاهرود با بیان اینکه این شکارچیان سه نفر سابقه دار و شرور بودند که تمام حرکات آنها نیز مورد رصد و تصویربرداری قرار گرفته است، گفت: دو نفر از این ضاربان بعد از شناسایی دستگیر و یک نفر همچنان متواری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، علی اکبر قربانلو رییس محیط زیست شاهرود ضمن تایید ضرب و شتم علیرضا دزیانیان محیط بان شاهرودی بیان کرد: محیط بانان در حین گشت زنی در منطقه تپال متوجه حضور شکارچیان می شوند و برای بررسی اقدام می کنند.

وی با بیان اینکه این شکارچیان سه نفر سابقه دار و شرور بودند که تمام حرکات آنها نیز مورد رصد و تصویربرداری قرار گرفته است، گفت: دو نفر از این ضاربان بعد از شناسایی دستگیر و یک نفر همچنان متواری است.

رییس محیط زیست شاهرود با اشاره به تیراندازی شکارچیان به سمت محیط بانان، افزود: محیط بان علیرضا دزیانیان که محیط بان نمونه کشوری نیز شناخته شد و چندی قبل مورد تقدیر قرار گرفت، در بیمارستان بستری است.

صبح امروز سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان با حضور در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود از این محیط بان عیادت کرد و ضمن دستور رسیدگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو نفر از ضاربان محیط بان شاهرودی دستگیر و یک نفر همچنان متواری است

دو نفر از ضاربان محیط بان شاهرودی دستگیر و یک نفر همچنان متواری است