مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 17:502023-08-06سياسي

مشارکت نخبگانی استان ها در تصمیم گیری های کلان باید افزایش یابد


معاون اجرایی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مشارکت نخبگانی استان ها در تصمیم گیری های کلان بایستی افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی فرهادی امروز یکشنبه در مراسم افتتاح اندیشکده حکمرانی و قانون گذاری استان لرستان در دانشگاه لرستان، اظهار داشت: در نظام حکمرانی نیاز به تغییر ریل حرکت در بخش اجرا داریم.

وی عنوان کرد: ریشه های فکری نظام جمهوری اسلامی ایران، ریشه های بسیار مقدسی هستند، مسئولان هم به عموماً انسان های شایسته و پرتلاشی هستند، اما آنچه اهمیت دارد این است که رضایت مندی مردم و بهره وری بالا، در همه ابعاد حاصل شود و گسترش یابد.

معاون اجرایی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: باید کوشش کرد ایرادات حکمرانی در بخش های گوناگون، رفع یا اصلاح شوند.

فرهادی، افزود: یکی از ایرادات حکمرانی، تمرکزگرایی بیش از حد است، درحالی که مشارکت نخبگانی استان ها در تصمیم گیری های کلان بایستی افزایش یابد.

وی، تصریح کرد: ایجاد اندیشکده های حکمرانی و قانون گذاری در سطح استان ها از جمله استان لرستان، گامی است برای بهره گیری از ظرفیت های حکمرانی های محلی.

معاون اجرایی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: تفاوت این اندیشکده ها با سایر اندیشکده ها این است که خروجی های این اندیشکده های استانی به کمیسیون ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت نخبگانی استان ها در تصمیم گیری های کلان باید افزایش یابد

مشارکت نخبگانی استان ها در تصمیم گیری های کلان باید افزایش یابد